Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 17 augusti 2010

Älskar att sjunga! MEN


Jag skulle ha behövt min sångröst idag!
Studion väntar på mig, men jag kan inte göra annat än att vara tyst och hoppas att jag är friskare imorgon.
Romantiserade drömmar om ett liv som sångerska har nästan alla utom dom som faktiskt försöker att leva på det!?!
Glamouren var är den? Tro att man är en stjärna! Ha Ha!
Nej, kroppen är mitt instrument och nu måste jag vårda den!
Om nån skulle fråga mig vilken av mina kroppsdelar jag är mest nöjd med så skulle jag nog påstå att det är mina stämband!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar