Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 14 augusti 2010

Statist och still!

Mitt på dagen stod jag, Hanna och hennes karl Emil statist i en stan-up/pantomimshow med Jens Nilsson. Vår uppgift var att marsherade fram och stå still i en position i en minut eller så..ganska jobbigt att stå blixt stilla! Han är helt fantastiskt rolig, så det är klart att vi ställer upp på det. Det var under drakbåtsfestivalen här i Sundsvall och en show som är skrivet för pride som gick av stapeln vid 15.30-tiden i dag.
..vi får se om vi kan lyckas få tag på någon bild och lägga upp på bloggen senare.

Efter en lång dag så är jag äntligen hemma och myser framför pianot :) ..och gitarren...så jag lär väl spela tills kroppen sover...ska försöka att byta ut gitarrkompet till låten Stories och använda mitt piano i stället.... jag suger verkligen på gitarr :S

Nu väntar pianot otåligt, nog med rast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar