Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 31 augusti 2010

Rep med färg!

Shiver fick äntligen sina små färgningar som en låt behöver! Live versionen var inte fulländad med ett 4-mannaband, så nu med Eric på gitarr så njöt alla av att spela den som den ska låta... förutom att Anton då inte var med. Han låg hemma i feber, stackarn! Så Hanna fick ta plats vid cajunen i kväll.
Själv så avverkade jag min sjukdag i går och var hyfsat pigg till dagens rep även om jag är rätt så slut nu kan jag väl erkänna.














Som vanligt vandrade grabbarna i väg upp i det blå lite då och då på sina nostalgitrippar, så Hanna och jag fick höra en hel del anekdoter. Pauserna kommer lika naturligt som vanligt. Eller hur grabbar ;)
Stories satt riktigt fint i dag med trots min förkylning. Jag blir aldrig mätt på stämmorna som ger mig gåshud varje gång dom når klimax. Mysigt hade vi med tända ljus i min kalla lägenhet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar