Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 25 augusti 2010

Upp och ner dag som denna..

















Vissa dagar stämmer inget och jag vill bara dra täcket över mitt trötta huvud.

-I dag lyckas jag misslyckas äta frukost :S
-Ej medveten om att bussarna gått över till vinertid..
-Somnade efter jobbet och vaknar nu hungrig som en varg!

Det ända roliga i mitt trötta huvud är sway som snurrar runt. Jag försöker komma på rätt färgningar på pianot..det är så kul att jag vill fläska på allt bra och så blir den överarbetad hehe

Nu ska jag hasa mig till köket och steka falukorv..det snabbaste matvalet jag kan komma på. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar