Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 25 november 2009

Den outforskade teknikens värd

Den fantastiska showens premiär närmar sig. Men Indals älvis börjar bli nervös, för vi har ingen ljudtekniker!
Tills igår.........har jag varit musikansvarig. Plötsligt stod JAG där bakom mixerbordet och skulle leka ljudtekniker!
Ha ha ha! Vilket skämt det var. Mina kunskaper räcker inte till om det börjar strula.
Och det gjorde det! Min klassföreståndare Petter kom för att "titta till mig" på min praktik, men blev fångad i sladdarnas väv istället......I slutet av kvällen räddade Antons far situationen och erbjöd sig att dela på ansvaret! Jag kan föreställningen, han fixar ljudet.
Sköööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar