Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 5 november 2009

Mot rep hos Hanna

Jag sitter och finular lite över Shiver... en liten detaljändring i refrängen och sedan måste jag ju så klart jazzzzzza till mig lite eftersom shiver har det stuket...

...jag vet att det är jag som har skrivit den, men med Hannas svängiga röst och Jerkers influenser så blir det lätt lite jazzgung :)
Man blir så glad av den här låten! Lite mer up-tempo än My Lion- den romantiska myslåten.

Eftersom jag i grunden är klassisk pianist, så är det nu dags att ta sig ann lite grooveee :P
Ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar