Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 12 november 2009

Hundvakt sen rep..


I går var vi hos Jerker o spelade in en massa jazz slingor som Erik la på piano. Det lät riktigt nice och vi har mycket bra matrial att jobba fram nu :)

I morse vaknade jag av att min kära bror dundrade in och med hundarna :) ... jag ska vara hund vakt i dag, så snart bär de ut på långpromenad. Det kommer bli rejält med motion kan jag lova! Vassi är en Sibirian Husky och kräver därmed myyyyyycket motion på en dag. Jag hade tänkt springa med honom i dag, men efter min joggingtur i går så har jag börjat hosta, så nu vet jag inte om jag vågar :/

Rep hos Hanna i kväll. Förhoppningsvis blir det sista gången jag spelar på ett Ostämt piano. Jag lovar att man får rysningar längs med ryggraden..... så jag hoppas Hanna får en tid med piano stämmaren pronto..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar