Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 15 november 2009

Jobbhelg o host host

Den här helgen har jag extraknäckt på tonhallen 3 ggr. Har åkt som en jojo fram o tillbaka mellan jobb, äta, sova, jobb... samtidigt som jag har fått en riktig ret hosta och har sovit som en kratta. Inte många timmars sömn denna helg.

Men nu känns det som att jag är på bättringsvägen...jag får väl se det från den ljusa sidan.... har en fin början till ett "6-pack" på magen som jag har hostat o krampat ;)

I morn är det ny vecka, nya tag med Shiver och förhoppningsvis en frisk Ida..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar