Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 23 november 2009

Shiver

I går fick jag manuset till musikvideon Shiver. Jag vart så rörd över vilket otroligt vackert arbete Jens och Stefan har gjort! Dom har verkligen tagit till sig texten jag skrivit och gjort en jättefin tolkning till videon. Det ska bli otroligt kul och spännande att jobba med båda två :D

I dag är det första vardagen som jag jobbar full arbetsdag som florist :D
Kändes helt underbart att kliva upp och jobba normala tider som alla andra och inte massa knastider som det annars ofta blir när man jobbar extra. Jag har äntligen fått ett deltids jobb över jul o nyår, så nu kommer jag äntligen få in lite cash! ....det behövs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar