Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 25 november 2009

Inspelning av solo... sen klippa/klistra!


Jerker hade mycket att göra i dag... som vanligt ;)

Vi försökte fixa mitt pianosolo så fort som möjligt. Så vi spelade in det jag knåpat i hop och sedan spelade vi in lite extra imrovisativt plink.
Så nu är det bara för Jerker att dyka ner i sin lilla verkstad och klippa och klistra in alla delar där dom ska vara.

F-n vi jobbade på riktigt bra idag... skulle tro att allt gick på en 15-20 min :P
Hanna var sen från Härnösand och hade en massa med Indals Älvis, så hon han inte komma. Hon satt fortfarande och åt middag när jag ringde o sa att vi var klar.
.... så nu är hon rätt så nyfiken vad vi har hittat på för nått :)

1 kommentar:

Hanna Sjögren sa...

Nyfiken är ett ganska ödmjukt ord....jag vill höra solot.....annars!;)

Skicka en kommentar