Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 15 november 2009

Flyttat...

Har flyttat hela helgen... ja, inte bytt hem, men bytt plats på hemstudion och sovrummet...
Fan va jag hatar kablar. Så sjukt mycke kablar. Helt kaos. Och nu när man ändå plockade ner allting såg man till att sortera upp alla kablar, och sen dra dom snyggt och prydligt när man plockade ihop allt igen.
Kom på att jag skulle ändra en koppling efter det, och vad märker jag. Jo, den har slagit knut runt 3 andra kablar redan. Jag förstår inte hur det går till!?

Aja, nu funkar allt igen iaf, och jag är redo att börja slita. På onsdag fixar vi klart arret på Shiver!

1 kommentar:

marita sa...

längtar hem, vill se allt på riktigt! pusspuss /marita

Skicka en kommentar