Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 29 november 2009

Fokus

En av många bilder från premiärens efterfest! Linda och Maria är två av de tot sju skådespelarna
Indals Älvis blev en Succé!
Tårarna rann vid final låten.....vi klarade det!
Fan va kul det är att göra föreställningar, det kommer att bli mer av den varan.....:)
Inspirerad av gårdagen har jag byggt vidare på låten "When my empire is falling", pianot och jag var ett för en stund. Tung låt mitt i lyckoruset.....men den balansen känns bra.
Jag har svårt att hinna med allt jag vill göra och har en fullspeckad vecka framför mig......har skolan och Musikvideon i fokus!
Längtar efter att få höra piano solot Ida!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar