Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 2 november 2009

mer jobb tack!


Medans Jerker har för mycket jobb, så har jag för lite den här veckan. Så snart ska jag på möte på ams, suck!

Jag tänkte försöka värma upp fingrarna på Shiver också eftersom vi ska börja jobba med den låten snart. Det ska bli jättekul :)

Jag tog en liten sovmorgon i dag i tron om att jag skulle sova bort min förkylning som inte vill släppa. Nu attackerar jag skarpt med te och honung :P ..... snälla säg att det fungerar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar