Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 15 november 2009

Ispirationshelg

Det här är några av snyggingarna i min klass!
Idag hade vi "skola" fast det var söndag?!;)
Ja vi är nog lite konstiga på musikhandledarlinjen....
Vi lät oss inspireras av de erfarna "gamlingarna".
Joiken var min klara favorit! Fasen va kul det är att joika!:)
Nu ska jag planera morgondagens lots pass.
Komiskt nog ska jag leda lotsen tillsammans med min granne Sofia, smidigt och bra. Hon dyker snart förbi...........
Ni som undrar vad ett lots pass är! Kan jag förklara det som ett tillfälle att testa hur det kan vara att leda grupper genom musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar