Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 3 november 2009

Kul Kamp

Vi är jätte glada! Jag är inte ironisk! Den enda bild jag tog av vår fika stund idag blev som ni ser rätt så sur...
Ida och jag sprutar ut idéer, Jerker bromsar och försöker vara realistisk.
Kampen mellan musiker och producent...
Det ordnar sig nog, bara vi är på samma sida:)
Lyssnade på Night train på Spotefy.......känns konstigt, men kul!
För att fira köpte jag ett mick stativ, sladd, puff skydd och litte annat plock.
Nu vill jag spela in!
Klädkammaren som blivit studio är så gott som klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar