Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 7 november 2009

Man ska våga fråga!

Den här helgen ägnar jag i Indal och repar in julshowen i Häreborgs Salonger! Indals älvis svänger! Kära Jens Nilsson (på bilden) som regisserar har bjudit hem mig och Emil att sova över hos honom i natt. Skönt....för imorn är det rep dags igen, hela dagen.....
Just nu brygger han kaffe och myskänslan och lugnet som jag bara kan känna ute på lands byggden hittar jag här i han och hans frus gamla gård.
Jens är inte bara min vän, han är skådespelare också:)....
Som en vän till en vän frågade jag om han ville vara med i vår musikvideo?
Sååååå glad att jag frågade!
Nu är det han och fotografen Stefan Edlund som ska göra en musikvideo till låten Shiver!
Snackade just med Stefan på telefon för först gången. Vilken toppen kille han verkar vara!
Han har tunga meriter i ryggsäcken efter att ha jobbat för SVT i 8 år.
Känns jätte kul att få ha med sånna proffs att göra!
Helt fantastiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar