Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 22 november 2009

Fullt ös medvetslös!

Pianot fick nytt liv när jag och barnen på kalaset gick lös!
Pretantonslöst hamrade "underhöll" våra kära gäster.

Snackade just med Jens på telefon, han och Stefan har arbetat fram ett manus till musikvideon medans Ida och jag har ätit tårta!
Jag känner mig förälskad i deras idéer som är väldigt igenomtänkta och symboliska, vackra utan att bli sentimentala, effektfulla och konstnärligta. Jätte kul!

Nu ska jag gå på prommis med hunden som försöker att hypnotisera mig med sin bruna ögon......
Imorgon är det en ny dag, mån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar