Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 1 november 2009

Iprenmannen var hungrig......

Haloweenfest/inflyttningsfest hemma hos Mika och Jenny, vår lilla stjärna!
Ur hennes strupe kan man se stjärnfall när hon sjunger.
Vi har lyckats övertala henne att köra b.l.a på kommande spelningar. Yes!

Kvällen blev ung, men jag hade det rikigt nice så länge den varade!
Nu ska jag käka frukost och ta en ipren....

2 kommentarer:

Ida sa...

Riktigt kul fest hos Jenny! Eftersom jag skulle sova hos henne så vart kvällen inte fullt så ung för mig :P

Anonym sa...

Nä, det blev ingen tidig kväll alls för Ida och mig. Fin bild!
/Jenny

Skicka en kommentar