Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 31 oktober 2009

Herr Nilsson vill göra en musik video.....

Herr Nilsson fyllde 30 igår! ;)
Han firades av med en god middag, vin, fruktsallad, och en tavla jag målat.
Kvällen var jätte mysig! Jag provade guitar hero för första gången, hysteriskt konstigt, men kul! Upptäckte en fantastisk skiva med Bruce Willis!? Helt betagen satt jag och stampade med tackten! Har aldrig gillat honom tidigare.....

Under middagen berättade Herr Nilsson att han och hans vän uppe i norr vill göra en musikvideo till en av våra låtar!
Jag känner mig rörd och oerhört glad över att dom vill vill vara med.
Ideérna flöööödar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar