Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 18 oktober 2009

Margareta


Efter en lång dag av repande inför en julshow, klev 9 pers in i min lägenhet just när jag höll på att somna av utmattning! Några började koka pasta i köket, andra öppnade kvällens första öl.
Jag drog på mig en klänning, nu var festen igång!
Ut i höst mörkret och in i kvarterslokalen, ett 20-tal glada studenter trängde sig ned vid ett dukat långbord.
När vi fått i oss pastan stod Petter och Arve för underhållningen resten av kvällen.
Jäklar vad det kan svänga om deras två gitarrer och vilka röster!
Jag och Sofia var en av kvällens gäst artister........totalt prestationslöst mumlade vi oss igenom en av de värsta sångerna jag vet "Margareta". Men kul hade vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bruce Willis på gura?

Skicka en kommentar