Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 10 oktober 2009

Fest


I torsdags så hade vi sista klassfesten innan vi slutar. Det var riktigt kul! Jag passade på och stod för lite underhållning och testade lite nyskrivet matrial på tjejerna. Det var jättekul!
När jag började sjunga pepprade tjejerna mig med sina kameror, fnissade och tyckte jag skulle vänja mig vid att bli fotad :) ....senare på kvällen lyckades jag även bli mästare i limbo, med värdigt motstånd av Hanna i min klass och inga skador skedd, puh! Men att vissla med munnen full av snustorra kex var inte riktigt min grej. Riktigt skoj kväll!
Vi var 6 tappra själar på skolan på fredag morgon.
...vi gjorde fina "bakisdekorationer" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar