Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 5 oktober 2009

I era händer....

Nu håller jag tummarna så hårt att de får blodstop snart.....
Jag sitter i min nya röda soffa med laptoppen i knät och undrar; händer verkligen de här?
Jerker sa just att nu är det klart, nu är allt material i förläggarens händer. Och i era händer.....
Är det på riktigt nu? Nja.....finns lixom inget att ta i! Det känns overkligt.
Kanske jag kommer att fatta det när vi spelar låtarna live?
Eller kanske den dan singeln kommer att höras på radio!
Det är så jäkla kul med musik!
Så fort Ida kommer hem ska vi spela, spela, spela!

Nu har jag blodstop och svårt för att skriva.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jäkla härligt Hanna!!! Håller också tummarna. Kommer och kollar på soffan nån dag. Kram/ Lina

Skicka en kommentar