Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 1 oktober 2009

Nya låtar

I går så hade jag en sån kväll då det fullständigt susade i mitt huvud av känslor. Ingen logik på vad, utan rent känslomässigt kaos. Det var meningen att jag skulle plugga till företagsekonomiprov och skriva biografi till presstext.... i stället greppade jag gitarren för att släppa ut suset och jag satt och skrev en låt till ett i går natt!! Det var sååå skönt när den var klar och jag sjungit ur mig allt :P ...den heter Light.
Västerås verkar vara ett gott recept för låtskrivande, för jag har aldrig gjort så mycket låtar som jag har gjort under det här året jag pluggat här. Förmodligen för att jag inte känner en kotte här och har lugn och ro att skriva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar