Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 14 oktober 2009

pirr i mage/avslut/nystart


....jag är nervös, har fjärilar i magen... nästa stund är hjärtat som en stooor knut, tårar finns nära. Det är så många känslor i huvudet samtidigt nu när jag om 48 timmar är klar med skolan! Jag ska krama mina underbara klasskompisar farväl o lycka till, samtidigt som jag äntligen får komma hem, börja spela musik igen, träffa vänner o familj, leta jobb, lägenhet. Shit! Vart ska alla känslor ta vägen. Både jätteglad och ledsen på samma gång. Min värld är helt galen och snurrar både bak och framlänges :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar