Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 30 oktober 2009

Mysig höstdag

Jag o Hanna var bjuden till våran kära kära polare Jenny och hennes pojkvän Mika i dag på lunch. Vi satt och åt en riktigt god linssoppa med chiabata och brieost, medans elden sprakade i kaminen intill Mmmmmm :) Jättemysigt hade vi!
I morgon ska jag på fest. Det var jättelänge sedan jag var på fest, så det ska bli riktigt kul.
....nu ska jag fortsätta chatta med brorsan som har flyttat söder över och sedan glo lite på brittiska serien Hustle. Jag är helt såld på den serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar