Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 6 oktober 2009

Tack Jerker för ditt engagemang!







sovmorgon och tid för mig själv, gör att jag hinner känna efter.


Tankarna har börjat landa och det känns riktigt kul det här!


Speciellt för att Jerker är så jäkla duktig på de han gör! Det känns som om jag åker snål skjuts på honom.


Jag kan absolut ingeting om bloggar och Myspase och sånt....allt sånt har han fixat!


Sen visar han hur jag ska göra för att kunna använda sidorna!....



Just nu önskar jag att jag hade ännu mer tid till Last Leaf.

Skriva lika många låtar som de koppar kaffe jag dricker!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar