Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 11 oktober 2009

Nån som kan andra versen i Vyssan lull?

Jag tycks vara den enda i Last Leaf som inte festat i helgen!

Denna helg saknade allt vad glamour innebär, jag har blivit lek tant med gitarr....
Nu är jag äntligen hemma i soffan efter att ha testat på hur det är att vara 3 barns mor i 2 dygn.
Och är numera djupt imponerad av småbarns föräldrar!
Sömnbristen är ett faktum och tiden för sig själv kan man visst glömma!
Jag skulle inte kunna ha egna barn som jag lever just nu. Men avskräckt är jag inte!
De är ett kreativt och nyfiket småfolk som jag älskar att leka med!
Jag har sjungit så mycket sånger för dom att jag är hes. Men kom aldrig på texten på andra versen i Vyssan lull? Den ene han var............?den andre han var........?den tredje hade...............?

Nu försöker jag att komma tillbaka till min verklighet!.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm.... den ene han var halt, den andre han var blind, den tredje hade trasiga kläääääder. Så sjunger jag iaf :) Kram kram/Lina

Anonym sa...

Hela texten till Byssan lull. Kanske inte är samma som Vyssan? :)
http://www.dagensvisa.com/minata/texter/byssan.html

Skicka en kommentar