Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 29 oktober 2009

Hampe på plats!

Ikväll kom min bror Hampus förbi med sin nya gura. (Snygg som tusan)
Nu matchar han nästan min soffa!
Vi kände på några av våra fina bitar:)
Det var kul! Men fasen va seg jag känner mig.....
Ida höll på att somna, men Hampe var inne på "andra andningen" och var snabbt med på spåret. Kul att jamma med brorsan!
Han är från och med nu en del av kompbandet!

Välkommen till Last Leaf broppan!;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur bra som helst!!! Får jag va med nu oxå? ;) Lina

Skicka en kommentar