Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 7 oktober 2009

Nästa låt?

Försöker sova, men grannarna ovan har tydligen borr party......
Så jag ligger här och kollar mailen och bloggar lite. Otålig som jag kan vara ibland, ligger jag och kastar mig i sängen och vill att allt ska hända på en gång! Nu när Night train har "flugit ur boet" funderar jag på vilken låt vi ska göra KLAR härnäst....
Jag och Jerker snackade en stund igår och båda är sugna på en låt som Ida har gjort som heter Shiver. Ida vet inget om våra planer, hon läser dom förmodligen här......

1 kommentar:

Ida sa...

Åh kanon!!!! Jag låg nämligen och klurade i går kväll/natt jag med och kom fram till att jag var mest sugen på Shiver :)

Skicka en kommentar