Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 27 oktober 2009

Indals Älvis


Idag ska jag träffa Älvis!
Han bor i Indal, handlar på Tempo och spelar sina gamla hits för gamlingarna på Solgården.
Nu håller vi på att sätta upp en Julshow tillsammans!;)
Jens Nilsson regisserar, jag gör min praktik där och håller i musikens trådar.
Jag som inte brukar lyssna på Elvis, lyssnar och inser vilka grymma låtar de faktiskt är!
Det svänger!
Men innan jag möter "the king" ska jag snart på ett annat möte och låta mig inspireras på Söråkers folketshus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar