Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 6 oktober 2009

Avtal för Night Train skrivs på


Jerker ringde mig mitt i sluttampen på min minigesäll och sa att jag skulle skriva på avtalet med förlaget, som nu är klart, och helst skicka det till Hanna i Sundsvall i kväll!!! ...kan ju erkänna att jag inte var fullt så fokuserad på brudbuketten jag höll på med efter det.
Efter jag käkat och skrivit på avtalet så åkte jag och min rumskompis Therese på äventyr med skolans gamla skruttford utanför Västerås till Postens huvudkontor. Vi sladdade in en kvart innan dom stängde, efter lite spontan "sightseeing" .... vi virrade bort oss lite :P
Men nu är breven i trygga händer och på väg till Sundvall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar