Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 16 oktober 2009

Alla ska mé

Fasen va mycke man missar när man är hemma och sjuk!
Jag är så stolt över min mamma!;)
Igår sjöng hon för full hals i föreställningen
"Alla ska mé". Den är fantastisk!
Och min mamma är bäst!:)
Jag har en sista chans att se den (igen) nu på lördag, men då ska jag jobba med uppsättningen av en julshow och sen festa loss med klasskompisarna på kvällen! Så, Alla ska inte mé......
Ni som kan och gillar körer utöver det vanliga borde gå och se den!

Jerker ska spela på Mange Myts releaseparty ikväll, men!
Jag och mitt snor blir hemma framför TV.n....
...undra vad man ska titta på?
Fördelen med att vara sjuk är att jag får tid över att titta på Dream boxen,
som har alldeles för många kanaler!

Nu ska jag sappa....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar