Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 18 oktober 2009

Lyckorus pianobus :D

Har suttit i en hysterisk eufori med fingrarna busiga o glada över tangenterna på pianot, hihi!
Hur kan man bli så löjligt glad över en trälåda med vita o svarta pinnar på?! 4 veckor kämpandes på gitarren och nu äntligen så är jag hemma hos mitt piano igen :D
..jag har nyss komponerat i hop ett komp till en låt jag gjort som heter Run... bidde en låt av min rastlöshet för nån vecka sedan.
Ska nog lägga mig o läsa lite bok nu o varva ner. Kanske en kopp te mmm :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar