Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 27 oktober 2009

Lagom, vad är det?


Jag har alltid beundrat sånna människor som motionerar regelbundet. Det är ju helt omöligt för mig. När jag blir rastlös så blir jag hysterisk och springer typ 3 dagar på raken och sedan går det 3 veckor tills nästa gång. I morse flåsade jag på mammas cross-trainer. Nu ser jag att solen lyser ute och är riktigt sugen på en skogsprommis.....och sedan var det ju salsan hela kvällen...Som sagt. Lagom/regelbundet, hur gör man? ...nu ska jag sätta mig vid pianot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar